zondag 6 augustus 2017

FLAVR

Sinds deze week sta ik op FLAVR.
Ik hoor je al komen, wat is dat nu weer?
Op hun website vind je de uitgebreide uitleg, maar even een blogpost om de belangrijkste zaken samen te vatten.

Simpelweg is het een kanaal voor mensen die graag koken en bakken, om hun gerechtjes verkopen aan mensen die daar minder tijd/zin voor hebben.
Dus maak maak jezelf een FLAVR-account en ga eens rondsnuisteren, er zit mijns insziens heel wat talent op en wie weet eet je binnenkort wel een lekkere huisgemaakte maaltijd van een van de FLAVR-chefs.

Mijn taarten en gebak zullen hier 1 voor 1 op verschijnen en dus beschikbaar worden voor bestelling.
Het gamma wordt rustig uitgebreid, maar zit je met een feestje of gewoon een zoete goesting, of krijg je een "moeilijk geval dat geen melk/gluten/... mag" over de vloer en je vindt je ding nog niet op mijn FLAVR-profiel, stuur me dan een berichtje via mijn blog of via de Facebook-pagina en dan kunnen we samen misschien toch nog iets regelen.
Hier vind je een lijstje van zaken die ik kan klaarmaken, al staat zeker niet alles op mijn blog dus aarzel niet als je nog iets anders zoekt.

Lots of smikkel-love,

Djoelie




PS: Ik noem het moeilijk geval, omdat dat meestal is hoe mensen het zien, maar eigenlijk valt dat wel mee en ga ik graag op zoek naar een oplossing. Zelfs voor de meest moeilijke gevallen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

>