vrijdag 12 oktober 2012

Slecht weer = bak-weer

Tis vandaag weer 1 van die dagen, het is slecht weer en het is koud. Dus dan voel ik de bakkriebels al komen!
Ik ben al een hele week verplicht thuis door de dokter en hou me al de hele tijd aan de raad om 'licht te eten'.
Maar beschuiten, yoghurt en soep word je ook snel beu...
Vandaag herinnerde ik me opeens een osteopaat die me ooit zei dat peperkoek goed was voor de maag.
Dusss... Ik heb geen uitvluchten meer nodig. Vandaag bak ik peperkoek! :-)


Ik heb het al eens gebakken, maar nu wil ik experimenteren en kies ik voor een speciale variant met iets extra.
Dus niet alleen met de parelsuiker erbovenop.
Maar met nootjes, rozijnen of chocolade erin.
Of misschien doe ik ze wel alledrie.
In 3 aparte koeken natuurlijk, want tesamen lijkt me toch net iets teveel van het goede :-)
Het recept volgt later. Dan hou ik jullie ook op de hoogte welke koek mijn voorkeur krijgt!

Lots of smikkel-love,

Djoelie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

>