zondag 25 november 2012

Cupcake contest

Een tijdje geleden is de Nationale Loterij met een cupcake-wedstrijd gestart.
Bedoeling is om cupcakes te versieren in de kleuren van de Nationale Loterij of zijn kansspelen.
Foto's van de creaties moet je uploaden op hun facebook-pagina en dan moet je zoveel mogelijk stemmen zien te verzamelen.
De 20 foto's met de meeste stemmen winnen uiteindelijk een speciale cupcake-kit.


Verschillende mensen hebben me al aangeraden om er aan mee te doen.
En uiteindelijk kon ik me niet meer inhouden...!
Vandaag tussen het leren en het werken door heb ik dus wat kruidige cupcakes gebakken (dat receptje volgt later nog).
En dan ben ik 's avonds ontspanning cupcakes beginnen versieren als de typische loterijballen.




Nog eventjes wachten op de zus (lees: foodie-fotograaf ;-) ) en ik kon mijn foto's uploaden.
Nu vraag ik alleen van jullie om op mijn foto (zoek naar Julie) te stemmen via deze link, te delen en jullie vrienden aan te sporen om hetzelfde te doen! ;-)

Alvast merci aan al wie op mij stemt en hopelijk valt er een prijs uit de bus! :-)


Lots of smikkel-love,

Djoelie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

>