vrijdag 16 november 2012

De Grote Thuisbak

Ik had er een tijdje geleden al van gehoord, maar was het eerlijk gezegd alweer vergeten...
Van 15 tot 25 november vindt de 6e editie van de week van de smaak plaats.
Om mensen aan te zetten om thuis in de keuken met smaak aan de slag te gaan, is het thema van dit jaar 'De Smaak van Thuis'.
Ik kan daar alleen maar mee akkoord gaan, want niets is zo leuk als nieuwe smaken proberen en combineren!

En dan vooral de actie 'De Grote Thuisbak' is toch wel heel toepasselijk op mij! :-)
Bedoeling is dat zoveel mogelijk mensen thuis iets bakken en op 17 november naar een centraal punt in zijn/haar gemeente gaan. De baksels worden beoordeeld door een jury en het lekkerste gebak krijgt een prijs.
Ik heb me al aangemeld en moet nu alleen nog een recept bedenken waarmee ik een gooi naar die prijs wil doen.
Ga ik voor een van mijn favorieten of probeer ik een nieuw receptje uit?
Verzoekjes of aanraders van receptjes mogen altijd doorgestuurd worden!
Mijn uiteindelijke keuze met recept en foto's verschijnen zeker hier :-)

Lots of smikkel-love,

Djoelie





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

>