dinsdag 5 februari 2013

Dinsdag bakdag!

Ik had al lang niets meer in de oven geschoven...
Eerste oorzaak zijn natuurlijk de examens.
En daarna stak ik nog een weekje in bed met de griep :-/
Maar nu heb ik nog 1 week vakantie, dus tijd om mijn bak-achterstand in te halen! :-)

Vandaag heb ik dan ook een sprintje getrokken.
Allereerst 3 taarten voor mama, zodat ze morgen kan trakteren op het werk.

Een frangipannetaart, een Wellense appeltaart en een échte Limburgse 'crème-knubbelkes vlaai'

En dan nog een hele hoop mikkemannen en suikerbroodjes.
Mijn eigen receptje was altijd wel lekker, maar ik kreeg ze nooit zo mals als die van de bakker.
Nu had ik van een bevriende bakker zijn recept voor suikerbrood/rozijnenbrood/mikkemannen/sandwichen gekregen, dus dat vroeg om uitproberen!!
Ze komen net uit de oven en ik kan al bijna niet meer wachten tot het ontbijt van morgen :-)
Receptjes vind je hier: Frangipanne en Wellense appeltaart.
Die van de creme knubbelkes en de mikkemannen volgen later deze week!

Lots of smikkel-love,

Djoelie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

>