zondag 24 februari 2013

'Twinty'

Ofte Twix meets Bounty!
Een recept voor vegan Bounty's staat al heel lang gebookmarkt onder mijn 'zeker nog te maken!'.
Dus dit weekend ging ik de uitdaging aan!


Maar ik zou mezelf niet zijn, moest ik er geen persoonlijke twist aan geven :)
En vermits ik een tijdje geleden een recept voor homemade Twix-repen tegenkwam, werd de beslissing vrij snel genomen.

Ookal is de karamel in een Twix zowat het lekkerst van het hele snoepje, kan ik de echte Twix nog niet maken... Daarvoor moet ik eerst een manier vinden om de karamelvulling na te maken. Want het recept dat ik vond, gebruikt karamel-bonbons. En daar zit boter in, dus een 'no go' voor mij... :-(

Daarom ga ik de twix-repen maken, maar de karamelvulling vervangen door een Bounty-vulling.
En ook wel een ander soort koekje, enkel en alleen omdat ik fan ben van een van mijn laatste probeersels: de koekjes met hardgekookte eieren (een receptje dat ik nog steeds niet op mijn blogje heb gezet eigenlijk :-$ maar dat komt er zeker ook nog aan!)

Met andere woorden: de 'Twinty' is geboren! :-D

Hier wachten ze alleen nog op een laagje chocolade, maar ze zien er zo al lekker uit, niet? :-)

Het recept, met foto's van het finale resultaat volgen snel! :-)

Lots of smikkel-love,

Djoelie




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

>