zaterdag 22 december 2012

Early Christmas present!

Deze week stak er een briefje met mijn naam op in de brievenbus.
De postbode was dus langs geweest, maar er was niemand thuis dus zou ik later naar het postkantoor moeten gaan.
Een belletje ging al rinkelen, want ik had eerder deze week al een mailtje gekregen van de Nationale Loterij dat mijn cupcake-pakket klaarstond om verzonden te worden :-)
Vandaag ging ik dus met mijn briefje naar het kantoor om mijn 'pakketje' op te halen.
Komt de mevrouw terug aan de balie met een groooooote kartonnen doos....



Popelend ging ik naar huis om te checken wat erin zat.
Enerzijds een teleurstelling, want de doos was zo groot dat het allemaal wat in het niets viel.
Maar langs de andere kant zijn het wel heel leuke spulletjes! :-)


Mixen voor cupcakes en crème beurre (kan ik jammergenoeg niet eten wegens melkbestanddelen, maar dan voer ik ze wel aan bezoek ;-) ), rolfondant, gekleurde icing, cupcake-papiertjes, spuitzakken met verschillende spuitmondjes, een muffin-bakblik en uitduwvormpjes voor bloemetjes.

Joepie joepie joepie! :-)
Hoog tijd om cupcakes te maken dus!!

Dankuwel Nationale Loterij!
En danku aan iedereen om op mij te stemmen! :-)


Lots of smikkel-love,

Djoelie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

>