zondag 23 december 2012

ThesisHELDEN

Jep, thesisHELDEN zijn we!
(We = thesissers van het levensmiddelen-labo)
Al zeg ik het zelf, we hebben een geweldig kerstfeestje in elkaar gestoken voor ons labo!
Een leuke zaal, lekker en veel eten, een leuk feestje achteraf en als kers op de taart nog een uitgebreid dessertenbuffet :-)
Ik was verantwoordelijk voor dat dessertenbuffet.
En ik moet zeggen, het heeft me veel stress bezorgd en heeft me kostbare slaap gekost in de voorbije week.
Maar uiteindelijk is alles op zijn pootjes terecht gekomen en dat heb ik volledig te danken aan het enthousiasme van mijn helpers.
Merci mannen en vrouwen! Het was een mega-leuke avond in de bakkerij.
Grapjes, een beetje chaos van tijd tot tijd en soms tot wel 4 mensen die tegelijk uitleg vroegen aan mij, maar al bij al hebben we dat goed gedaan :-)


Want aan het eind van de avond konden we 9 verschillende desserts en nog eens 2 varianten met sojaboter afleveren.
Uiteindelijk hebben we er veel complimentjes over gekregen, dus ik kan wel stellen dat het een geslaagd idee was!
Om iedereen van nog wat extra inspiratie voor de kerstfeesten te voorzien, post ik nu een zee aan receptjes.
Allemaal redelijk eenvoudig en zeeer lekker :-)






























Prettige en smakelijke kerstfeesten met veel lekkere smikkeltjes! ;-)

Lots of smikkel-love,

Djoelie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

>