maandag 3 september 2012

Lots of smikkel-love

Smikkeltjes zijn mooi, soms snel, soms een werk van lange adem, soms gezond, soms ongezond, maar bovenal lekker en net wat je nodig hebt als alles even tegenzit.
Vaak kan ik mijn kriebels dan ook niet langer onderdrukken en moet ik de keuken in duiken om iets lekkers (soms ook iets minder lekker) te voorschijn te toveren.
Al langer bak ik graag en veel en plaats ik foto's van mijn creaties op facebook.
Regelmatig krijg ik dan een vraag naar recepten en/of tips, maar ik ben nogal vergeetachtig... :-$
Dus om het voor u en mij gemakkelijker te maken, start ik een blog om mijn smikkelplezier te delen!
Tot nog toe kan je al wat van mijn favoriete recepten terug vinden.
Vanaf nu probeer ik het dan bij te houden, met nieuwe ideeën, nieuwe recepten, nieuwe sites,... die ik tegenkom en wil uitproberen.

Hopelijk beleven jullie er evenveel plezier aan als mezelf :-)


Lots of smikkel-love,


Djoelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

>